Bosch SMS50E92EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMS50E92EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Jaap5012 11-10-2015
Geschreven voor: Bosch SMS50E92EU

Deze vaatwasser leek een goede keuze maar is toch tegen gevallen. Hij maakt de vaat redelijk goed schoon. Maar niet droog. Bij mijn oude vaatwasser Bauknecht was alles kurkdroog.
Bij deze Bosch vaatwasser moet ik echt 60% van de vaat afdrogen daarom geef ik voor wasresultaat en gebruiksgemak een 2.

hanssons 21-09-2014
Geschreven voor: Bosch SMS50E92EU

Na 6,5 jaar hield onze bauknegt ermee op niet zo lang maar was een prima machine. Tot nu toe tevreden over deze Bosch. Onderstaande ervaringen deel ik op de gruis na. Gebruik altijd losse zout en glansspoel middelen gegarandeerd beter resultaat zonder gruis dus niet de alles in een tablet!
Eerste weken last van een chemisch luchtje na het wassen maar gaat vanzelf weer weg en komt door de kunstoffen binnengedeelte. Jammer dat Bosch in deze prijs categorie inzet op maximale couverts deze staan te dicht op elkaar en komt de sproeier niet altijd goed bij maar voor nog geen 300 E een prima machine.

Hub85 03-12-2013
Geschreven voor: Bosch SMS50E92EU

Deze vaatwasser wast zelfs aangekoekte vaat goed schoon. Wat ik wel bijzonder vind is dat de vaatwasser op de eco-stand meer dan 3 uur(!) over 1 programma doet? Is dat normaal?

BoosOpBosch 29-07-2013
Geschreven voor: Bosch SMS50E92EU

Bedroevend wasresultaat. Machine laat,ondanks meerdere machine reinigingsbeurten een soort van gruis van etensresten achter, wat lastig te verwijderen is van de vaat.Zeer zwak interieur wat makkelijk verbuigd of afbreekt,en een nogal makkelijk uitelkaar vallende zeef met filter. Als eenmaal het wasprogramma 'bevestigd' is, is het niet meer mogelijk om dit te wijzigen. Met deze machine is wel de vraag gerezen of een ander of volgend apparaat nog wel van Bosch zou zijn.

jand56 05-10-2013

wanneer het wasprogramma bevestigd is kunt U het wijzigen door de startknop 3 seconden ingedrukt te houden de klok springt dan naar 1 sec.even wachten tot de machine op 0 staat en U kunt hem opnieuw instellen. Gewoon ff de gebruiksaanwijzing lezen daar staat het duidelijk in

jand56 17-06-2013
Geschreven voor: Bosch SMS50E92EU

Een goede ruime machine heeft een apart rekje voor de grote messen welke in ons messenblok zitten en een verstelbaar rek voor de kopjes zodat er ook grote mokken makkelijk in kunnen.
Nadeel is dat je deur niet op een een kleine stand open kan laten staan voor het nadrogen. wasresultaat is zeer goed. Zelfs op het korte programma. deze vaatwasser maakt de verwachtingen helemaal waar ook wat geluid betreft.Hij maakt weinig geluid.